Az edzés 2.

  • Kurucz
  • 2008-04-21 15:00:00
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
A múlt heti cikk után itt van a 2., amiben újabb információkat kaphatsz az edzésről. Erőnléti edzés és általános alapelv, illetve a képességek romlása. Ha kíváncsi vagy olvass tovább!
Erőnlétedzés:
Erőnlétet minden héten kell edzeni a teljes edzés egy bizonyos százalékában. A hatékonysága magasabb intenzitás szinteken csökken - jobb minden héten egy keveset edzeni, mint néha sokat. Az idősebb játékosoknak több erőnlétedzésre van szükségük, hogy fent tudják tartani ugyanazt a szintet. Ez azt jelenti, hogy a menedzsereknek ki kell tapasztalniuk azt a részesedésszintet, ami megfelel a csapatuknak és az elképzeléseiknek. Azok a játékosok, akik a hét folyamán játszottak az erőnlétedzés arányának 100%-át megkapják. Más csapattagok (beleértve azokat a cseréket is, akik nem léptek pályára) ennek csak a felét.

Az erőnlétedzés negatív hatással van csapatod általános formájára; minél nagyobb arányban edzel erőnlétet, annál nagyobb a formára gyakorolt negatív hatása. Érdemes megjegyezni, hogy az erőnlétedzés és más edzések csak az aktuális formát, nem pedig a háttérformát befolyásolják.

Általános alapelvek:
A kapott edzés mennyisége attól függ, hogy a játékos a héten hány percet játszott edzett poszton. Az edzést élesben, futballmérkőzésen szerzett tapasztalattal kell egyesíteni. Egy játékos heti 90 percnyi edzést kaphat hetente. Ha több mint 90 percet játszik edzett poszton, nem kap több edzést. Ha kevesebbet, pl. 50 percet játszik, kevesebb edzést kap – jelen esetben 50 percnyit a 90-ből.

Az áthelyezett játékosok az edzést az új posztjuknak megfelelően kapják meg. Az egyéni utasítással játszó játékosok a héten aktuális pozíciójuknak megfelelő edzést kapják meg. Ha egy játékos két különböző poszton is játszott a héten, a frissítés során a rendszer az edzés szempontjából rá nézve kedvezőbbet veszi figyelembe.

Nem számít, hogy a játékos barátságos, kupa- vagy bajnoki mérkőzésen vesz részt, az edzés szempontjából azoknak egyforma hatásuk van. Ha a csapatod kiáll a meccsre, az ellenfél azonban nem, akkor a csapatod játék nélkül nyer, de a játékosaid az edzés teljes hatását élvezhetik, mintha ténylegesen játszottak volna.

A képességek romlása:
Ahogy egy játékos egyre közelebb kerül a 30. évéhez, minden héten veszít egy keveset a képességeiből. A játékos kora és a képességének szintje határozza meg ennek mértékét. Minél magasabb a képesség szintje, annál többet veszít belőle. Továbbá az idősebb játékosok képességei gyorsabban romlanak.
A legmagasabb szinteken, isteni környékén lévő játékosoknál fiatalabb korban is tapasztalható romlás, kevésbé vonzóvá téve ezzel az adott képesség további edzését.

  Kapcsolódó hírek    
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!