Football Manager 2009 Előzetes

  • Tesztplatform:  0
  • Írta:  FM
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Megjelentek az első infók az új SI Games játékkal kapcsolatban. Két videót publikáltak blogjukon, amelyekben értesülhetünk a Football Manager 2009 új fejlesztéseiről, illetve még találtam tízet a világhálón, amely a 3D meccsmotort mutatja be. A videókon kívül még képeket is nyilvánosságra hoztak.

Végre hallattak magukról a Sports Interactive-os srácok az idei FM kapcsán: bejelentették az újdonságokat, videóval és megjelenési dátummal is szolgáltak.


Nem telhet el év Football Manager nélkül, és a hagyományt idén sem töri meg az SI Games, ugyanis végre hallattak magukról, illetve készülő menedzserjátékukról. Az első és legfontosabb újítás a játékbeli mérkőzéseket érintette, hiszen lecserélik az eddig jól bevált kétdimenziós gombfocit egy realisztikus, 3D-s motorra. A játékosoknak rengeteg animációjuk lesz, hála a Sports R&D Divisionnek, amely immáron 3 éve ezen az új megvalósításon dolgozik az SI berkein belül. Egyelőre én komoly távolságtartással kezelem ezt a forradalmat, hiszen a gombfoci tökéletesen kielégítette az igényeimet, és a most kiadott képek alapján igencsak rondának tűnik ez az új megvalósítás. Ami viszont örömteli, hogy a PC-s FIFA 09-hez hasonlóan itt is bevezetik az úgynevezett widgeteket, azaz meccs közben testre szabhatjuk, hogy milyen információs paneleket szeretnénk látni a képernyőn.


Persze a grafikus motor cseréjében még nem merülnek ki az újdonságok. Továbbfejlesztették a másodedzőnkkel való kommunikációt, így ha csapatnak nem fekszik a taktika, rávilágít annak "fogyatékosságaira", mit és hol érdemes változtatni, vagy például ha egy új igazolás nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, ilyenkor is hasznos tanácsokkal látja el a bénázó edzőt, hogy mit lehetne tenni az új fiú valós tehetségének előcsalogatásáért. Továbbá az edzések is bővültek, immáron külön "prefered moves"-okat, azaz előnyben részesített mozdulatokat taníthatunk fiainknak, melyeknek nagy hasznát vehetjük a gyepen.


Teljesen átírták az átigazolások menetét is, hogy az még inkább hasonlítson a valós élet spekulációihoz. A médiával kapcsolatos dolgokat is jóval kibővítették, rendes sajtótájékoztatókat tarthatunk helyi és nemzetközi újságírók részvételével a mérkőzések előtt és után. Természetesen a nyilatkozataink sok mindenre kihatással lehetnek, úgyhogy óvatosan szabad csak fecsegni a zsurnalisztáknak.


Végezetül egy amolyan poénnak szánt dolgot is kapunk majd, miszerint női edzőt is létrehozhatunk, hogy aztán a focitörténelemben először a gyengébbik nem képviseletével vezessük örök dicsőségre preferált csapatunkat. Természetesen a legfrissebb keretekkel nyitjuk majd a szezont, több mint 5000 játszható csapattal és közel 350 ezer játékossal és technikai személyzettel az adatbázisban. Mindezt élvezhetjük PC-n, PSP-n és MAC platformokon.


Az ez évi újítások konkrétabban, amiket publikáltak EDDIG:

 - Az asszisztens szerepének, befolyásának drámai növekedése (az asszisztenssel megbeszélheted, melyik játékos motivált\motiválatlan, működik-e a taktika, mik lehetnek a hibái, milyen taktikát választott az ellenfél, stb.).
 - Játszhatunk akár női menedzserként is.
 - 51 ország bajnokságai, kupái frissítve.
 - Több, mint 350.000 játékos és személyzet adatai.
 - A média részét is fejlesztették: lesznek focis honlapok, amik kommentálják a munkásságodat, valamint tarthatsz sajtótájékoztatókat meccs előtt\után, ha akarsz. Jó kapcsolatot kell kiépítened az újságírókkal, különben rosszakat fognak írni rólad (a fentebb említett honlapokon), ami rontja a csapatmorált, stb.
 - Ha nem akarsz sajtókonferenciát tartani, az asszisztensed helyettesít téged.
 - Ha megnézitek a screenshot-okat, láthatjátok, hogy van egy szövegmező a sajtókonferenciánál. Ide bármit beírhattok, de vigyázzatok, mert ennek LESZ JELENTŐSÉGE. A program felismer bizonyos szavakat (persze csak angolul), és ez moráljavító/rontó hatással lehet a csapatra, médiakapcsolatokra, hasonlókra.
 - Sokkal többféle kérdés lesz, mint eddig, nem fog unalmassá válni. Lehet majd a bírót is kritizálni.
 - Az általános vélekedéssel szemben nem fogja helyetted az asszisztens megmondani, mit tegyél, csak az erősségekre/gyengeségekre fogja felhívni a figyelmet. Hogy te hogy oldod meg/használod ki ezeket, az a te dolgod.
 - Nincs angol liga licence.
 - Az átigazolási rendszerben az AI viselkedését írták át teljesen, maga a koncepció maradt a régi. Sokkal élet hűbb lesz az igazolások működése, mint eddig. A gyorslistázás hatékonyabb és pontosabb.
 - Edzés fejlesztése: meg lehet beszélni a játékosokkal, hogy mit tanuljanak az edzésen (magyarul meg lehet mondani nekik, hogy a "Preferred Moves"-ok közül mit tanuljanak meg). De ha pl. egy magas hátvédnek azt mondod, hogy tanulja meg lelopni az ellenfél lábáról a labdát, akkor nem fog menni neki, de ha erőszakos fejelés megtanulását kéred tőle, akkor prímán fog működni nála.
 - A vezetőséggel való kapcsolat fejlődött - kiegészül a csapatlégkörrel és a klub struktúrájával, klub státusz és csapatharmónia megjelenése.
 - Teljesen megreformálják a pénzügyi részét a játéknak, országokra lebontva tökéletesítették.
 - A felhasználói felület fejlődött, widescreen támogatás.
 - Fejlettebb taktikai rendszer.
 - A grafikus motor Motion Capture-rel készített 3D-ben pompázik ezen túl, az eddigi 2D-s motort ültetik át 3D-be, azaz ugyanolyan élethűen fogja a játék szimulálni a meccseket 3D-ben, mint 2D-ben. Ez azt is jelenti, hogy abszolút nem terheli le a processzort jobban, mint eddig, hiszen a 3D megjelenítésénél a videokártya dolgozik. Emellett a 2D mód is benne marad a játékban.
 - Magát a meccsmotort egy éve készítik a fejlesztők, a 3D meccsmotor ötlete fogalmazódott meg bennük 3 évvel ezelőtt.
 - Stadionok nem lesznek ebben a verzióban. Vagy a következő Football Manager részben, vagy egy patch formájában jönnek, ahogyan a fejlesztés halad.
 - A játékosokat öt tulajdonsága alapján jeleníti meg a matchengine: mez, bőrszín, hajszín, magasság és súly.
 - Minden kamera madártávlati lesz, és ez a jövőben sem fog változni.
 - A kiadáskor nem lesz a játékban időjárás 3D-s megjelenítése, ugyancsak egy patch-be vagy későbbi verzióba kerül bele.
 - A játékosok neve a figura alatt/felett/egy külön text box-ban fog megjelenni.
 - Mivel a kapusok minden akcióban szerepelnek szinte, ezért rengeteg gondot fordítottak rájuk, rengeteg animációjuk lesz. De ez nem segít rajtuk, hogy kapjanak majd pár igen durva gólt.
 - Meccs közbeni "TV-mód", mellyel eltűnik a kezelőfelület, így több látható a mérkőzésből.
 - Lehetőség van különböző adottságok megjelenítésére a megfelelő eszközök segítségével.
 - Lehetőség lesz valós idejű visszajátszásokra a mérkőzés-képernyő alján található "idő-csúszka" segítségével (mint az FM Live-ban).
 - A játékos nem tud összehívni sajtókonferenciát. A meccsek előtt és után, valamint egy edzői állás betöltésénél lesz konferencia a játékban.
 - Hét közbeni (BL/UEFA találkozók) meccsek villanyfényesek lesznek. Ha nem ebben, majd egy következő verzióban.
 - Az egyik újításnak, a PPMnek, azaz az egyéni játékos utasításoknak nem lesz látható jele egyelőre a meccsen (természetesen számol vele a program). te magad mondhatod meg, milyen stílusban tanuljon meg a játékos játszani (preferred moves tanítása). Ennek nem lesz hatása egyenlőre a meccs képében. Azaz ha valakinek azt mondod, sűrűn lőjön kapura, az nem fog sűrűbben lőni kapura, mint a többiek.
 - Kezdetekben csak az alapvető passzokat fogják tudni a játékosok, de majd bővülni fog a repertoár.
 - A csodagyerekek (wonderkid) nagyobb Current Ability-vel fognak indulnak a játékban, és fiatalabb korukban fel lehet fedezni őket.
 - A fejlődés jobban fog függni a tréningbeosztástól, mint a 2008-ban.
 - A program mérni fogja a futómennyiségét a focistáknak - beállítás szerint kilométerben vagy mérföldben.
 - Fejlettebb csapatriport az asszisztenstől. Részletesebben fogja elemezni a csapatot, kiemeli a csapat gyengeségeit, esetleg játékost is fog javasolni, aki megoldhatná ezeket a problémákat.
 - A csapat és a játékosok által szerzett trófeák aktualizálva lesznek a kisebb csapatok és országok esetében.
 - A szezon utáni szabadság alatt megnő a felkínált, betölthető állások száma, ezeket új rendszer szerint rangsorolják (TOP csapatok, középcsapatok, stb.)
 - Azok a játékosok, akik kevesebb, mint 10 percet játszanak a meccsen, nem kapnak értékelést, így nem rontja le pár rövid szereplés az átlagos teljesítményüket.
 - Ha már kivívtad a klub vezetőségének az elismerését, ajánlhatsz csapatokat az anyaklub/fiókcsapat szerepére.
 - Új opciók lesznek a kölcsönzésnél, még részletesebb feltételekben lehet megállapodni a kölcsönszerződésben.
- A stadionbővítések mindig a szezon végén fognak elkezdődni, így az új szezonra már készen is lesznek az új lelátók.
 - A gépi menedzserek ezen túl próbajátékra fogják hívni a játékosokat.
 - Azokban az országokban, ahol egy csapat B gárdája alsóbb bajnokságban játszik (pl. spanyol bajnokság, vagy itthon a Debrecen II), a B gárda nem lesz fiókcsapatként feltüntetve, de szerepelni fog az érintett klubok között.
 - Új játékos értékelés lesz a meccseken, tizedes jegy pontossággal lesznek a játékosok tulajdonságai kiírva, azaz ami eddig 7-es tulajdonság volt, az most 6,6-7,5 között lesz valahol.
 - Lehetőség lesz az átigazolási időszakon kívül is játékosokat vásárolni azokban az országokban, ahol ez engedélyezve van (Például Franciaországban van ilyen szabály. A nyári és a téli átigazolási időszak között igazolhatsz egy játékost bárhonnan, nem kell várnod vele az átigazolási időszak megnyitásáig. Azaz pl. egy francia csapat igazolhat a Manchester United-től októberben egy játékost. De a MU nem igazolhat a francia csapattól.).
 - Vissza lehet vonultatni majd legendás játékosok mezszámát (mint pl.: a Manchester City-ben a 23-as mez Marc Vivien Foe emlékére, vagy a West Ham-nél a 6-os mez Bobby Moore miatt).
 - A ki nem választott (szürke) bajnokságokban a valóságnak megfelelő számú meccseket fognak játszani a csapatok, és a játékosok adatlapján a teljesítményük fel lesz tüntetve.
 - A játékoshonosítások élethűbbek lesznek. Egy játékos már 2 év után felveheti az állampolgárságot, de a nemzeti csapatban csak 4 év után játszhat.
 - A meccs után a hírforrások a bírók teljesítményét is elemzik.
 - A régebbi (nagyobb) sérülések is fel lesznek tüntetve a játékosok pályafutásánál.
 - A meccs alatt teljesen új szurkolói hangokat hallhatunk.
 - Az átigazolási státusz beállításánál megadhatjuk, hogy az összes kölcsönajánlatot egyszerre utasíthassuk el.
 - A szezon befejezése után lesz egy új esemény, a trial day. Ez egy, a csapatodtól független, mégis megnézhető mérkőzés lesz, ahol a klubok által elengedett játékosok játszanak egymás ellen egy meccset. Akár te, akár egy játékosfigyelőd jegyet válthat a tribünre, hátha felfigyeltek egy szunnyadó tehetségre a kipenderített focisták közt.
 - Már nem csak az ára után érdeklődhetsz egy játékosnak, hanem az után is, hogy klubja hajlandó-e kölcsön adni.
 - A 3D meccs nézése közben a való életben már megszokott reklámtáblák fogják körbevenni a pályát, valódi cégek hirdetésével. Ebből az SI Games egy olyan pluszforráshoz akar jutni, aminek segítségével gyorsabbá teheti a játék fejlesztését.
 - Könnyebb lesz a dolga a válogatottat irányító menedzsereknek. Lesz egy "nemzeti alap", amiben összegyűjtheted a válogatott játékosokat, és akik esélyesek, hogy válogatottak legyenek. Könnyebb lesz a játékosok mozgatása a válogatottak között, úgy összességében átláthatóbb lesz a rendszer. Voltaképpen egy integrált gyorslista fog segíteni a válogatott irányításában.
 - A generált játékosok közül párnak lesz majd beceneve, mint a való életben. Higuita a Skorpió, Beckenbauer a Császár, Puskás Öcsi a Száguldó Őrnagy. A játékban pedig lesznek olyan becenevek, mint pl.: a Fagylalt, vagy a Krumpli (nem vicc).
 - A generált játékosok fognak második nemzetiséget választani, ha lehetőségük adódik. Sok argentin focista lesz, akiknek olaszok lesznek a szüleik, így pályafutásuk alatt esetleg felveszik az állampolgárságot. Hasonló esetek persze más nemzetiségű játékosok esetén is előfordulhatnak (imádkozhatunk majd pár brazilnál magyar ükükükükapáért).
 - Lesz pár új csapatstatisztika. Ezekből egyet árult el Miles Jacobson, mégpedig a leggyorsabb gól elkönyvelését.
 - Kedvenc mezszámok: Ha egy játékos bizonyos számú mezben szeretne játszani, fel lesz tüntetve az adatlapján.
 - Új opció a játékos eladásoknál. Nem csak a következő eladási ár bizonyos százalékát kérhetitek a játékosért (percentage of next transfer fee), hanem a klub PROFITJÁNAK bizonyos százalékát, pár évig (percentage of profit transfer fee). Ez a való életben is így van, és a klubok inkább ezt az opciót használják az eladási ár bizonyos százaléka helyett.
 - Fiatal játékosok szerződtetése más kluboktól: Nem lehet csak úgy "ellopni" egy kis összegért a fiatalokat. Ugyanúgy kell majd értük fizetni mondjuk adott számú bajnoki meccs után, illetve az eladási áruk bizonyos százalékát is kérheti az anyaegyesület tőlünk.
 - A bajnokságok rendszere sokkal kidolgozottabb lesz. Ez főleg a bonyolult lebonyolítással rendelkező bajnokságoknál lesz érzékelhető, itt ugyanis nem voltak az FM szabályai élethűek (ázsiai, dél-amerikai bajnokságok).
 - Kapusok: 3 ÚJ TULAJDONSÁGOT kapnak a 2009-ben: first touch, free kick taking, penalty taking. A kapusok is rúghatnak ezentúl szabadrúgást/tizenegyest (persze ez is főleg dél-amerikai kapusokra lesz jellemző).
 - Játékos figyelők: Új magatartásuk lesz! Ha nem adsz nekik konkrét feladatot, akkor is dolgozni fognak, "barangolnak" az általuk jól ismert részén a focivilágnak, és ha találnak egy-egy jó játékost, szólni fognak neked.
 - A nyilazás a taktikából eltűnik, ugyanis a forward runs és a mentality csuszka állítása ugyanazt a hatást éri el.
 - Kérheted a pálya újraborítását: egyrészt más lesz a mintázata, másrészt ezzel elérheted, hogy más-más legyen a pálya minősége (kevésbé technikás ellenfél esetén dús, selymes füves borítást kérhetsz, így csapatod kihasználhatja technikai fölényét; egy technikás ellenfél ellen pedig kérhetsz igazi libalegelőt pitypangokkal, amin alig tud az ellenfél játszani). Persze, ha meccsenként váltogatod a pálya borítását, akkor az horribilis összegekbe (és valószínűleg az állásodba) fog kerülni.
 - Egész idény alatt figyelemmel követheted a pálya minőségét, így nem csak taktikai okokból kérheted az újraborítását, hanem azért is, mert mondjuk a téli időjárás használhatatlanná tette.
 - Ha pályád használhatatlanná válik, akkor egy másik stadionban kell lejátszanod a mérkőzést (erről a labdarúgó szövetség dönt), vagy a rossz időjárási körülmények miatt akár egész fordulókat is elhalaszthatnak.
 - Legjobb 11: Eddig minden szezon végén kihirdették a szurkolók szavazatai alapján a legjobb 11-et. Ez a 2009-ben is így lesz, de a csapat kap egy számbeli értékelést is, amely segítségével össze lehet hasonlítani majd a különböző szezonok csapatait, melyik évben volt a legjobb gárdája a klubodnak.
 - Nagyobb világversenyek dátumának bejelentése.
 - Klub történetének mérföldkövei (nem csak sajáté, más kluboké is).
 - Év végén a kluboktól elbocsátott játékosok listája.
 - A keret kijelölésével kapcsolatos hírek (pl.: Bajnokok Ligájában ki játszhat, ki nem).
 - Esetleges balhé volt valamelyik meccsen (pl. összeverekedtek, leköpték a bírót).
 - A csapat erős/gyenge pontjainak elemzése.
 - Körülbelül 200 animációja lesz a játékosoknak.
 - A pályák új borításokat kaptak (erről volt már szó), és az égbolt is folyamatosan változó kinézetű lesz, ami befolyásolni fogja a fényviszonyokat. (Ez nem tudni pontosan, mit jelent. Lehet, hogy csak a fényerőt fogja szabályozni. De lehet, hogy látni fogjuk majd a pályán a felette átvonuló felhőket, illetve a fél pálya árnyékban lesz majd.)
 - A programban benne lesz a stadionok importálásának lehetősége, azaz bárki készíthet saját magának tetsző stadiont.
 - A jövőben bekövetkező versenykiírás-változások benne vannak a játékban.
 - Játékindítás varázsló: Ha a varázslóval indítasz új játékot, mindig látni fogod, hányadik lépésnél tartasz a játékod megkreálásában.
 - A "Menedzser" menüt átszerkesztették, átláthatóbbá, használhatóbbá tették. Menedzser, csapat, bajnokságok, keresés és opciók lesznek a menüpontok nevei.
 - A gyorslinkeket (a kis ábrák a képernyő felső részén) ugyanilyen módon átszerkesztették.
 - Bajnoksággal kapcsolatos újságok: Az FM2008-ban sok fontos hír abban a postaládában volt, ami a bajnoksággal kapcsolatos híreket tartalmazta. Viszont nem láttuk, mikor került bele új levél, így általában elfelejtettük megnézni. A Football Manager 2009-ben már látni fogod, ha oda új levél érkezik.
 - Háttér: A 2008-ban a gyári háttér előtt kifolyt az ember szeme... Ezen is változtatnak, sokkal nyugtatóbb, kevésbé szemrontó lesz a 2009 háttere.
 - Két skin-t fognak mellékelni a játékhoz, mindkettő a 2008-ashoz hasonló felépítésű lesz, de egyik zöld, a másik pedig kék.
 - A színek harmóniája: nem fog a képernyő ezer színben virítani a felugró menük miatt, a különböző menük, parancsok, jelzések jól megkülönböztethető, mégis egységes arculatot vesznek fel.
 - Licencek: Többé-kevésbé ugyanazok a licencek lesznek a játékban, mint a 2008-ban. A 2009-ben láthatjuk először a Bröndby és a Juventus logóját a játékban! Emellett sikerült megszerezni az MLS, Ausztrál Liga és az Angol Bajnokságok licenceit, kivéve a Premier League-t. A következő licencek is megvannak: Francia Liga 1 és 2, Dél-Korea K-Liga, Holland 1 és 2 liga, Portugál 1 és 2 liga, Skót Premier League, Spanyol Liga 1 és 2. Emellett megvan a licenc néhány olasz csapatnak és a holland válogatottnak is (németnek nincs).
 - A meccsek előtti/utáni riporteri kérdéseket fogja a sajtókonferencia felváltani. Ennek megfelelően 3 fajtája lesz: új állás betöltésénél, meccs előtt, és meccs után. A konferencián részt vevő újságírók száma a meccs fontossága függvényében nő/csökken. Ha egy kérdésre teljesen ellentétes választ adsz, mint egy régebbi sajtókonferencián, az újságírók rá fognak kérdezni az okára. Nem csak az adott meccsel kapcsolatban fognak kérdéseket feltenni, hanem többek között az átigazolási pletykákról, a csapat formájáról és állásod biztonságáról is faggatni fognak. Minden újságíró más-más személyiséggel fog rendelkezni, és más-más kérdéseket fog feltenni. 5 válaszlehetőséged lesz minden kérdésre, illetve saját válaszaid is megfogalmazhatod. Multiplayer játékban külön szórakozás és vicce lehet, ez az opció. Ha nem akarsz sajtókonferenciát tartani, asszisztensed megteszi helyetted.
 - A 2008-ban a gépi menedzserek mindig csak egy játékost néztek ki maguknak a hiányposztra. Ez a 2009-ben változni fog, több lehetséges játékos közül fognak választani, mint mi. Sok szempontot fognak mérlegelni az igazoláskor. Többek közt a játékos vételárát, vagy hogy mennyire sürgős nekik az adott posztra játékost vásárolni. Ezek után azt fogják mérlegelni, hogy melyik játékos felel meg igényeiknek (rövid/hosszú távon, kölcsönvesznek-e vkit, vagy vásárolnak, a kinézett játékost próbajátékra hívják, majd a játékosok által kért fizetés alapján döntenek a vételről).
 - Mivel a gépi menedzserek sokkal több játékos után fognak érdeklődni a piacon, ezért EGYRÉSZT rengeteg átigazolási pletyka lesz a játékban (erre külön menüpont készült), MÁSRÉSZT reálisabb lesz az átigazolások viselkedése (több játékost fognak igazolni külföldről, kisebb klubokból, stb).
 - Meg fog nőni az egy-két szezon hosszú kölcsönzések száma a gépi menedzserek viselkedésének változtatásának hatására.
 - Eredményesebb lesz a feleslegessé vált játékos klubok felé történő ajánlása.
 - A lejárt szerződésű jó játékosokra eddig lecsaptunk, mint a huzat... Ezentúl a gép is előszeretettel fog ilyen játékosokat igazolni, úgyhogy lesz konkurenciánk ebben.
A Football Manager 2009 demo verzióit a letöltések között találod!
Képeket a mindennap frissülő galériánkba tudtok nézegetni a Football Manager 2009-ről!
A Football Manager 2009-ről a fórumban diskurálhatsz társaiddal!

Megjelenési dátum: 2008.November 14!

Rendszerkövetelmény:
Macintosh:
Oprendszer: OSX 10.5.5
Videokártya: Nvidia Geforce 7300 / ATI X1600 Radeon.
Memória: 1GB RAM.
PC:
Windows Vista vagy XP
Processzor: Vista - 2.0GHz ||| XP - 1.4GHz
Memória: Vista - 1GB ||| XP - 512MB
Támogatott processzorok: Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon
HDD: 2 GB
DVD olvasó: 4x
Grafikus kártya: 128MB V-RAM-al rendelkező kártyák (Nvidia FX 5900 Ultra vagy jobb; ATI Radeon 9800 vagy jobb; Intel 82915G/82910GL vagy jobb.)
Hang: DirectX 9.0c kompatibilis
Directx verzió: 9.0c

A bejelentés örömére kettő hivatalos videóval is szolgáltak a Sports Interactive-os skacok: az egyikben különböző emberek véleményeit hallhatjuk, a másodikban viszont játékbeli jeleneteket is láthatunk -- nem mellőzve az ominózus 3D-s meccsbevágásokat sem, végül megnézhetünk pár pillanatot több 3D-s meccsből, végül a hivatalos trailer-t.






További információk megjelenése várható! A játék megrendelhető hivatalosan innen, de magyar üzlet oldaláról innen!
  « vissza a tesztekhez  

Értékelés

Az értékeléshez be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj!

  pepsifoci.hu    

Adatlap

Football Manager 2009

Sport >> Menedzser >>

megjelenés:

2008. november 14.

fejlesztő:

Sports Interactive

kiadó:

SEGA

platform:

Web
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Értékelés

0
0
0
0
0

Közösségi média

A 10 legfrissebb teszt

A hónap legnépszerűbb tesztjei

Szavazás

Ha indítanánk offline bajnokságot, akkor elindulnál rajta?
   

Friss hírek